000 | 02311nam a2200241 i 4500 | ||
---|---|---|---|
008 | 220110s2016 sp g spa | ||
017 | _aB-9841-2016 | ||
020 | _a9788479539429 | ||
080 | 1 | _a37 | |
100 |
_aWilcox, Brad / Robbins, Jerrick _eaut _958643 |
||
245 | 0 |
_aCómo abrazar a un erizo _b: 12 claves para conectar de forma positiva con los adolescentes _c/ Brad Wilcox & Jerrick Robbins |
|
250 | _a1ª ed | ||
260 |
_aBarcelona _b:Urano _c,2016 |
||
300 |
_a192 p. _c;22cm |
||
520 | 3 | _aUnha obra orientada a calquera persoa que queira construír unha relación positiva con adolescentes. - Os autores céntranse en tres áreas principais: a comunicación eficaz, a toma de decisións e os métodos para fortalecer a autoestima en adolescentes. - Expón situacións reais nas que se verán reflectidos tanto pais como fillos. Igual que os ourizos utilizan púas para protexerse, os adolescentes contan coas súas propias defensas -unha vestimenta agresiva, unha actitude provocadora- para preservar unha identidade aínda incipiente. Con todo, aínda que ás veces pareza o contrario, os adolescentes necesitan e agradecen unhas relacións amorosas e positivas cos seus pais e outros adultos da súa contorna. Como descifrar os seus códigos e vencer as súas barreiras? Como gañarnos a súa confianza e manter as canles abertas? En suma, como abrazalos a pesar dos petiscos? Con deliciosas historias e doce principios pensados para fomentar a comunicación, a confianza e a autoestima dos nosos fillos, Brad Wilcox e Jerrick Robbins crearon un manual que explora os grandes temas da educación adolescente: desde pistas para interpretar as súas emocións ou ideas para poñer límites ata suxestións para falar de sexo ou para abordar temas como o alcol, o tabaco e demais. Ademais, cada capítulo inclúe propostas concretas para abrir portas, derrubar muros e vencer medos. A clave, afirman os autores, está en aprender cada día e crecer con eles, aínda que ás veces os seus petiscos frústrennos ou nos doian. | |
650 |
_aAdolescentes _xPsicología _97216 |
||
650 |
_aEducación emocional _97074 |
||
700 |
_aWilcox, Brad _966728 |
||
700 |
_aWilcox, Brad _966728 |
||
700 |
_aRobbins, Jerrick _958644 |
||
997 | _e2 |